It's all about fashion and glamour.

Har ni Polyvore? Jag skaffade det igår och är helt inne i det. Så jävla roligt att köra ihop några outfits på sånt man önskar sig äga och bära. Även om man inte har pengarna till att köpa allt man vill ha och särkilt när man är så mångstilad som jag är! Här kommer några Outfits som jag skapat -> 
 
 
All you need is love
 
All you need is love by anskb featuring hot pants
Fall Beauty
 
Fall Beauty by anskb featuring an artificial flower arrangement
Lana Del Rey
 
Lana Del Rey by anskb featuring a black hat
Where you going?
 
Where you going? by anskb featuring H&M
 
 
Gillade ni det? Gå med i Polyvore så jag får se era kreationer! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Oh snygga!

Svar: Har tänkt på att skaffa det faktiskt. Ska försöka få till det då. Ses imorgon! ;)

2013-09-08 @ 21:12:11
URL: http://linneasalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0