Body Combat

Var på ett efterlängtat Body Combat-pass igår, vilket så sjukt skönt. Det är ett av mina favoritpass och jag tror faktiskt att det ligger högst upp på listan! På 55 minuter bränner du 737 kalorier några fler tummen upp's är:
 
+ Förbättrar hjärt-och lungfunktion och minskar risken för hjärtsjukdomar. 
+ Tonar och formar viktiga muskelgrupper.
+ Bränner kalorier för en smalare kropp.
+ Förbättrar koordination och smidighet.
+ Förbättrar bentäthet.
+ Förbättrar hållning och grundläggande styrka och stabilitet.
+ Bygger självförtroendet. 
 
 
Idag körde jag även ett simpass efter idrotten på 45 min. Kändes väldigt bra och uppfriskande! Jag skulle ju egentligen vila idag, men eftersom jag åker till östersund på fredag och helt plötsligt inte fick plast med ett träningspass imorgon på schemat så valde jag att köra pass idag ändå! 
 
Imorgon har jag prov på dykteorin, Wish me good luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0