Moskva

Detta var den första bilden som blev tagen och detta är på bussen på väg från flygplatsen till hotellet.
Ett torn av de sju systrarna som de kallas.
Såhär samlades vi varje kväll tills vi gick in till våra egna rum och somnade.
Jag fick den stora möjligheten att känna på rumpor, kunde man fåtten bättre möjlighet? nej.
Ute å vandrar mot Röda Torget.
Jag och Eric Goran under någon vattentunnel eller nå..
Skitcoolt slott, tänker på Alladin.
Ett till fint slott, de var så många och så vackra.
En dag tog vi en hop on, hop off buss genom stan.
"play cool"

Kommentarer
Postat av: sara

Hej!
Såg dina bilder på instagram och tyckte dem var så sjukt fina. Men jag undrar vad du redigerar bilderna med så att du får de "vita kanterna"? Tacksam för svar! Kram

2013-06-14 @ 22:07:19
Postat av: sara

Hej!
Såg dina bilder på instagram och tyckte dem var så sjukt fina. Men jag undrar vad du redigerar bilderna med så att du får de "vita kanterna"? Tacksam för svar! Kram

Svar: Hej! appen heter squaready! ha det bra, kram!
Alicia Nilsson Berglund

2013-06-14 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0