Spiders

Imma tell you something guy's.
 
Okej, för lite mer än en timmer sedan, låg jag fridfullt i min säng och kollade på skins, när jag plötsligt ser något i ögonvrån röra på sig. Jag checkade vad det var, och där på väggen kröp en stor fet jävla spindel!!! ingen spindel med liten kropp och jätte långa ben, utan fet jävla kropp 1 cm i diametern och 1 cm långa ben som säkert var ½cm bred. Jag hatar spindlar. En av mina största fobier.
 
Jag hade datan i knät så när jag såg spindeln så kastade jag den mot spindeln, fort som fan upp ur sängen och raka vägen, till andra sidan av huset, till mamma. Slängde mig upp i hennes säng och började bölgrina och skaka. Jag har aldrigt blivit såhär rödd för en spindel förut. Inte så att jag börjat grinat. Jag låg där ett tag innan jag sa till mamma att det kröp en stor fet spindel på väggen.
 
Mamma klädde på sig mjukiskläder och t.o.m mössa. Hon hämtade massa papper och en skärbräda som hon inte ens använde. När vi kom in till mitt rum igen fick hon leta runt efter spindeln som sprungit iväg, medans jag står utanför dörren och stampar med fötterna så ingen spindel ska få tag i dem.
 
Mamma dödade spindeln iaf, så hennes fel om det regnar imorgon. (Egentligen idag enligt klocka men eftersom jag inte lagt mig än så blir det imorgon.) Iaf, jag grinar fortfarande. ]] Efter mamma tagit ut spindeln i mitt rum hämtade jag damsugaren och damsugade hela rummet, och damma hela rummet. Efter det gick jag och duscha, åh jag kände att det kröp spindlar över hela min kropp och jag känner det fortfarande.
 
Jag känner på mig riktigt väl att jag kommer drömma mardrömar om detta inatt, fast kanske lite mer likt som i harry potter när det blir attakerade av spindlarna där. Så godnatt och "sov sött".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0