Halloween

 
Igår var det halloweenfest och såhär såg jag ut! Snott bilden från facebook av de som höll i på tuppens. Men det var då toppen igår, inte bara att få träffa massa folk utan också att så många faktiskt var utklädda. JAG ÄLSKAR ATT KLÄ UT MIG. Lyckan är ju som ett liten barn haha. Jag tänkte mig själv som Demi Moore Som G.I.Jane.
 
 
Jag vill bara säga att jag kanske inte kommer uppdatera något här på två veckor alls då jag börjar min behandling nu med mediciner som kankse kommer dra ner mig i en djup depprission. Har jag turen att ha humöret så ska jag självklart försöka slänga upp nå inlägg! ville bara att ni som läser skulle få veta det. Vill ni veta mer kan ni ju höra av er till mig. 

Kommentarer
Postat av: Jonas

Grymt snyggt ju =) Och du såg/ser ju faktiskt ut som Demi Moore på bilden ^^

Svar: tack så mycket! :)
Alicia Nilsson Berglund

2013-11-03 @ 14:09:31
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0