Kom igen Lena! - Håkan Hellström

En Iphone-bild i dålig kvalité på mig och saknad klasskompis!
 
Apropå saknad klasskompis, Så saknar jag hela klassen! Efter att ha varit hemma 5 veckor från skola ink.höstlov så vill jag inget annat än att komma tillbaka till min käraste klass!
Frågan är mer: kommer jag klara det här? Svaret till mig själv är: Kom igen Alicia! 
 
Jag ska nu på måndag försöka gå i skolan som vanligt!!!!! Herre, men om det så blir att jag får det jobbigt efter någon timme så hr jag all rätt att få åka hem då jag fortfarande är sjukskriven en vecka till egentligen. Men jag tänker försöka med all kraft jag har! 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bra jobbat tjejen! Hoppas du känner dig bättre.

Kul att du kommer tillbaka redan på måndag :) Kram

Svar: Saknar er så! :)
Alicia Nilsson Berglund

2013-11-23 @ 22:51:12
URL: http://linneasalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0