En sån där urtöntig "tio fakta om mig".

1. Jag älskar att gosas, mysa, krama och pussas. Vilket jag gör med alla mina vänner. Jag tycker att visa kärlek med kroppspråk är viktigare än att visa kärlek med ord.
 
2. Jag har diagnosen Bipolär. Det är min sjukdom och min personlighet. 
 
3. Jag är feminist. Varför? Jo, för att jag vet om vilket samhälle vi lever i, ett patriakalt samhälle. Jag vägrar blunda för det, blundar jag som förnekar jag. Jag vill vara med i kampen om ett jämställt samhälle där alla får vara sig själva och där de sjuka idealen inte finns. 
 
4. Jag älskar hud och den mänskliga kroppen. Och jag hatar att den är sexualiserad, speciellt kvinnans kropp. 
 
5. Jag är kär i min fisk, Lufsen. Han är den ända jag pratar om allt med för jag vet att han håller käften.
 
6. Jag kan ibland vara en himla dryg människa, särkilt när jag är i min maniska period. 
 
7. Jag har nu 11 planerade tatueringar jag ska göra. Men det blir fler.
 
8. Jag älskar att pyssla, skriva fota, leka i photoshop och träna.
 
9. Jag är danslärare på KarmaTräningscenter.
 
10. Det jag gör på veckodagarna är plugga, träna, spela, läser/kolla serie, ÄTA och sova.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0